yeah

1. Hur gammal är du om fem år? 19 :) Längtar !!!
2. Vem var den sista du träffade? Ulv.
3. Hur lång är du? 168
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Shutter island
5. Vem ringde du senast? Monika men hon svara inte :/
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "XD" till Ulv
7. Vad är dagens planer? Buss till Veda och rida.. Sen åka hem typ... Inget speciellt :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa :D:D
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Öööh vet inte.. Inte gifta och inte skilda. Så typ sambos :P
10. När såg du senast din mamma? Imorse i hallen
11. Vilken ögonfärg har du? Grön
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat ??? Nääeej... 
14. Vilken är din favoritplats? Sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? Utomhus på vintern :P
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, hemma i min lägenhet i Stockholm..
17. Vad skrämmer dig? Massor med saker :P Typ höjder...och insekter och sånt.
18. Vem fick dig att skratta senast? Minns inte :o
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp men vi har några hemma :)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på... Nu typ utan för de e fett varmt :P
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 bara :'(
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt? Aaaa
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, assnygga! Eller strumpor.
26. Är du social? Ehm ehm ibland :)
27. Vilken är din favoritglass? Sandwich Stracciatella och Magnum Double caramel och Gold och Ben och Jerrys. Jag har många favoriter :)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta ut kanske :) Eller nej jag skulle nog köpa upp kanske 50 000 och spara resten.
29. Tycker du om kinamat? Ok.
30. Tycker du om kaffe? Nej  inte själva kaffet, men det e gott att dricka med massor med mjölk socker och grädde.
31. Vad dricker du till frukost? Oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Orkar inte tänka ut fall de e höger eller vänster
33. Kan du spela poker? Jaaa de e kul :D
34. Tycker du om att mysa? Aa
35. Är du en beroendemänniska? Aa eller att jag blir typ beroende av allt? Typ ganska mkt
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag men jag känner 2 som har en dag innan och efter mig.
37. Vill du ha barn? Inte nu :o
38. Kan du några andra språk än svenska? Neejjj... Liite engelska men jag har glömt bort allt sen jag började på hjälmsta :)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Neii
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool !!!!!!!!!!!!!!!!!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Godsaker :D:D Och skor och kläder.
42. Äger du dyra smycken? Nja inte särskilt :)
43. När känner du dig lycklig? När jag just har shoppad och fått massa nya kläder och skor.. Inget går upp mot känslar när man har helt nya och fina skor på sig!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En panpizza-bit.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Höhö jag. Skoja bara. 
46. Välj ett ärr på din kropp? På armen, format som ett L.
47. Vad har du för ringsignal?
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Hahaha ja XD Inte för att jag använder dom
49. Flirtar du mycket? Hahaha inte på riktigt
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I min syrras sovrum
51. Kan du byta olja på bilen? Va? nej?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nää
53. Vilken var den senaste bok du läste? Så länge vi båda andas
54. Läser du dagstidningen? Nej, eller ibland seriena på kulturdelen
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Veckotidning? Nej varannanveckotidning, Frida
56. Dansar du i bilen? Neej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Hahah lyssnar aldrig på radio :)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Lite ringar och så, på bilden
59. När var du i kyrkan senast? Onsdags förra veckan


Kommentarer
Postat av: A L M A S F O T O ♥

sv; Tack för din åsikt! :)

2010-09-16 @ 17:20:54
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: elin

Är också en sko människa, älskar känslan att ha ett par nya snygga skor på fossingarna! ;D

2010-09-16 @ 18:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0