Tc

Hellooo . Japp nu är jag hemma (: Åkte till täby centrum med Dilan ist. Blev ett par nya skor. Hittade inga byxor :(
Har 3 eller 4 hundra nu så jag ska åka nån gång nästa vecka kanske och köpa ett par jeans och en topp kanske.

 Midcut boot


Lånade en bok. Det fanns bara 3 bredow böcker och 2 av dom hade jag hemma så det fick bli den här :P


Haha det var lite roligt på coop :) Jag var där typ kvart i och plockade godis. Sen kom asmkt folk. Sen typ fem i 1 så stog det asmkt folk innan kassorna med sina godispåsar och väntade på att klockan skulle bli 1. Sen när den va de så gick alla fram och köpte, och alla banden på kassorna var helt färgglada av så mkt godispåsar XDXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0