samtal idag :P

Jupp ridningen gick bra. Hahahahah såg att Dessie har börjat rida XD Hon kmr säkert sluta typ nästa vecka för att typ ridkläderna e fula? XD

Så jävla skönt att göra mellanrum mellan raderna. Imorgon är det spanska prov så jag måste plugga rejält!!!!!!!!!!! XD Och juste iup samtalet tog typ 1 timme och en kvart!! och hon ba ååå så ska du få vg i alla ämnen som mål till våren, och du ska träna mer på gångertabellerna och så och blablabla och gjorde upp värsta framtidsplaner, värsta onödigt eftersom jag snart ska byta skola :)
Och jag får inte ta med mobilen eller podden till lektionerna. Cp.

Ja nu måste jag gå ner och äta mamma ropa just att maten är klar. Hörs imorgon :)

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0