Riiitttaaaa

Har typ världens roligaste app på ipoden där man ritar och håller på.
Askul och jag är typ bäst eller aa ganska bäst iaf:
Jag idag hahahah XD fast håret blev för oranged :P
Bella och den här blev typ sämst och hon sa att den likna Kissie så jag rita henne också:
Lik va?
HAhaah den här blev sååå misslyckad XD Ebba skulle de vart.
Seriöst den här är så JÄVLA LIK YLVA! VISST ÄR JAG BÄST? En aning långa ögonfransar kanske men det är omöjligt att göra mindre bara satt ni vet...
Hahah Elin bakifrån för hon satt me ryggen mot mig när ja rita henne.
Asså ja vet att dom här inte är särskilt lika, jag gör bara efter typ håret! Så ta inte illa upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0