Läxor

Asså jag håller på att dö för jag vet inte exakt vad vi har prov och så :P Och vi har asmkt läxor.
Får se fall jag kmr ihåg allt:
Spanska läxförhör och glosor - fredag
No/biologi prov - torsdag om 2 veckor
Matte prov - nån gång!!?? eller??
Matte läxa - fredag
Svenska papper och läsa ut boken - fredag om 2 veckor TROR JAG
Svenska prov ordklasser typ - vet inte om ett långt tag tror jag :P
Musik, gitarr ackord och så - förhör på måndag! !!!! D:!
So faktatext om 5 saker - fredag tror jag !! );

Ja det var typ ALLT (så det räcker för hela jävla livet :P). Har jag glömt nåt, ja det har jag säkert för det är alltid så att jag kmr nån dag och ba Va????!?? prov??!???!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0