Bildbomb

Har tappat bort min sladd till datorn ganska många dagar.
Men jag hittade den under skrivbordet datan står på. :)
Så här kommer lite bilder från några veckor sen och så:å! YES!








Snacka om att Gabi kan böja sin hand!! :o


Jag är gryyyym i köket, srsly. Vi har en rosa diskborste :)


Hahahah vår awesome äppelpaj :D Och såsen blev ännu bättre :D:D




Hatar när grädden smälter på pannkakorna :P


Någon har fått en rolig ballong. :)




HAHAHAHAHHA


Vem fota den här bilden?



Hahahah gud vad ful den e!! Men jag blev inte klar med gråsaken :P


Finn 1 fel.




(Mikas skor)


HAHA tyckte den här hunden va lite rolig... ;3





Pheeew det var jobbigt. Kom igen titta på alla bilderna även fast dom e sääämst men dom e fotade med min mobilkamera med typ 1.0 mpx :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0