Äppelpaj

Japp nu e jag hemma och snacka om att hemkunskapen blev fail. Det var jag och lilli aa bättre partner kunde ja inte fått ahahah XD Nej men seriöst stackars lilli som va tvungen att jobba me mig.
Aa vi fick göra om vaniljsåsen en gång och så glömde vi att hälla i vanilj hahaha XD Sen hällde vi i för mkt vamiljsocker typ en matsked istället för en halv tesked tror jag XD HAHhahahanhha lol snacka om fail. Jag tog några bilder:
Nej jag skoja hittade inte kamerasladden. Och det funkar inte att sätta i minneskortet --> adaptor --> datan lampan bara blinkar :/

Kommentarer
Postat av: Lilli

Haha de va skit kul :D nää lollo de e fett kulit att va med dej ju ;D<3

2010-09-02 @ 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0