19/9

Hejhej :) Värsta slappsöndagen blir det idag igen :P Och internet cpar på podden så jag kan typ inte göra nåt... Aja jag drömde asmkt drömmar inatt och imorse och när jag vaknade ville jag så gärna fortsätta drömma det var typ världens bästa dröm :/
Men en gång inatt drömde jag att jag var typ Bella i twilight, eller jag var typ jag men jag var ihop med Edward haha. När han var borta i stan för att handla nåt så smsa han mig att jag skulle åka in och typ ta en fika med honom. Men jag hade bara sl bussremsa och jag var inte ens i stockholm. Sen tittade jag ut genom fönstret och då blev casper uppäten av en råtta :'/ Asså den var asstor, som en räv och såg exakt ut som en räv. Men det var en råtta. Det var jättesorgligt :o.
Önskar jag kunde typ titta på alla mina drömmar nån gång asså spela in dom :P :P
Aa en bild från google.

Kommentarer
Postat av: nicole

coool blogg

2010-09-19 @ 14:52:02
URL: http://nicolelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0