18/9

Heej :) Hehe har inte bloggat idag men snacka om slö dag idag. Har bara legat i soffan och tittat på reklam på teve och spelat lite på podden. Bara verkligen XD Och jag har inte haft nåt att blogga om och så :) Och det har regnat asmkt haha. :). Och tittat på debatt eller nåt och partiledarna snackade asmkt. Hahahah det är så roligat bara garvade hela tiden. Dom liksom grälar och pratar i mun med varandra men dom försöker behärska sig och inte skrika men dom ser fett irriterade ut :D. hahah jätteroligt.
Jag åt tacos till middag men jag vet inte, åt bara 2 st (tortilla bröd med saker i, haahh äter alltid det hatar tacoskal. :)) Men jag brukar äta typ 3-4. Lol.
ÅÅh jag älskar den här chokladen. Världens godaste.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0