Linser

Japp nu är jag hemma. Orkar inte fixa nåt att äta, är fortfarande mätt efter godiset och kakaooboyen jag drack på lunchen. Jag tar bussen 14:49 från centrum och det tar typ en timme att åka till vågsjö så jag kmr dit typ 15:45.
Idag och igår hade jag en haselbrun lins och en blå men det syns inte så mkt eftersom mina ögon är redan typ mörkgråa.


Igår. Haha gud va jag spärrade upp ögonen!


Idag bytte jag bara plats på dom. Egentligen får man bara ha dom en dag men jag fuskar lite och har dom två eftersom jag bara har ett paket kvar :D Men nu börjar jag känna att dom är irriterande. Tänk om dom går sönder haha XD

Kommentarer
Postat av: elin

vad coola de hasselrbuna såg ut!

2010-08-28 @ 13:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0