En till lista :D


Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
förlorat. Det tog aldrig slut (bree tanners korta liv)
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? luft
Vad var det senaste du såg på tv? Disney channel HAHA
Utan att se efter, gissa vad klockan är: 14:12? (14:01 nära!)
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Min syrra som går runt i sitt rum.
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Gick ut och tog en vaniljbulle
Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Bloggar på bloggtrafik
Vad har du på dig? Vit tunika, svarta tight, svart skärp.
Drömde du något inatt? I så fall - vad? Minns inte
När skrattade du senast? Åt ett teveprogram på disney channel xD
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? hylla och tavlor.
Har du sett något konstigt på sistone? näeee
Vilken var den senaste film du såg? Eclipse, i måndags på bio med Bella.
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Iphone 4, systemkamera, värsta snygga datorn, kläder och jaa massor med saker :D 
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Hm ee jag är halvfinsk och kan lite finska. Elr det vet nog de flesta som känner mig men aja.
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? varmare, i alla fall i Sverige xD Att snön försvann!!!
Tycker du om att dansa? Haha aaa om jag e typ ensam hemma. Nej men jag suger.
George Bush? Vem??
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Gud vad svårt. Ingen aning :o
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Jaa har tänkt på det, det skulle vara askul :D
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? eee va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0