Choklad

Heej bloggen.

Japp idag var det en kort dag igen. Började 10:15 och hade gåtor och en frågesport om kroppen med Anders. Jag och Dilan fick 6/12 hahah. Sen rast i 45 min sen lunch sen ännu mer rast och sen "lekar" med Stina och Anne Hilde. Eller typ nåt jättetråkgit och mycket om alkohol och det sööög!
Nu är jag äntligen hemma eller vi slutade typ 20 i 2 men jag har bakat. Har gjort kladdkakesmet så jävla gott!


Mitt mellis!


Dagens outfit.
Tröja har jag lånat av min syrra. Jeans vet jag inte.




Den här datorn vill jag köpa!! Värsta rea ju :o Men jag har inte råd men ska be fall ajg kan låna pengar från mamma då :D


En liten del av vår skola.


Gårdagens outfit

Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Hoppas att du har haft en bra måndag hittills :)

2010-08-23 @ 14:52:12
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0